The Second Coming of Sarah Palin | The American Prospect

woensdag 7 oktober 2009 ·

Nee, van die Sarah Palin zijn we voorlopig nog niet af.
Als ik een artikel in The American Prospect moet geloven wordt Sarah het boegbeeld van Christelijk rechts Amerika.
Dat Christelijke deel van de Republikeinse Partij heeft de laatste maanden flink aan invloed ingeboet.

Het verzet tegen Obama komt vooral uit de hoek van Teabaggers en andere schreeuwlelijken die met een soort Burgeroorlogromantiek de aanval zoeken.
Het gaat in het debat niet meer om abortus, euthenasie en 'same-sex marriage', maar om overheidsinvloed en belastingverzet.
Meer geïnspireerd door Ayn Rand's Atlas Shrugged dan door de Bijbel, schrijft TAP.

Maar goed, onder leiding van Palin gaan de Christenen een come-back maken, voorspelt TAP.
De eerste aanzet wordt de biografie van Palin. 'Going Rogue' verschijnt volgende week.

En iedere verkocht exemplaar zal Palins overtuiging versterken dat zij door het volk, en door God zelf, geroepen wordt als redder van het vaderland.

The Second Coming of Sarah Palin | The American Prospect

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II