De beste sportvoorspelling ooit

woensdag 30 september 2009 ·

"Ik denk dat AZ in de tweede helft wel door zal drukken", voorspelde de analist van dienst gisteravond in Studio Sport, in de rust van de wedstrijd van AZ tegen Luik.

Luik maakte vlak voor tijd gelijk.

En ook overigens viel de voorspelling volledig in het niet bij de voorspelling van honkbalanalist Mike Blowers.

Afgelopen zondag, in de voorbeschouwing van de verder niet belangrijke pot van de Seattle Mariners tegen Toronto zei Blowers dat infielder Matt Tuiasosopo van de Mariners de laatste tijd lekker bezig was.
Dat hij toe was aan zijn eerste home-run in de Major League.
Het zou er vandaag wel van komen, voorspelde Blowers.

Bij een één slag drie wijd stand.
Een harde droge tik.
Op een fastball van de pitcher.
De bal landt 0p de tweede ring van de tribune, achter het linkerdeel van het veld.
Uitgedaagd door de presentator precisieerde Blowers zijn voorspelling met nog een paar details.

Alle voorspellingen kwamen uit...



Mariners Broadcaster Mike Blowers Makes Greatest Prediction Of All-Time

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II