Pete Hoekstra is a Meme

vrijdag 19 juni 2009 ·

Net even onbedaarlijk gelachen om de fotocartoons op 'Pete Hoekstra is a Meme', getipt door Stomtoevalligerwijs.
Ter inleiding: Republikeins congreslid Pete Hoekstra (een geboren Groninger, nota bene) vergeleek van de week in een Twitterbericht de Iraanse protesten met de strijd van de Republikeinen.
De gewraakte tweet van Pete HoekstraDat was nogal een overdreven vergelijking.

Onzin sla je dood met onzin.
De makers van 'I Can Has Cheezburger' bedachten 'Pete Hoekstra is a Meme'.
Daar staan inmiddels talloze overdreven vergelijkingen, in de stijl van Hoekstra.

"Vloog vanmorgen een vogel tegen mijn raam. Het was precies als 9/11."
"Verbrandde vanmorgen mijn vinger aan een pannetje. Nu weet ik hoe Joan of Arc zich voelde."
Zulk soort overdreven vergelijkingen.
En dan met bijbehorende foto.
splinter in my hand

Pete Hoekstra is a Meme

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II