Elect-alujah!!

dinsdag 14 april 2009 ·

Reverend Billy, je weet wel, die quasi-dominee die in 'What Would Jesus Buy' het Amerikaanse koopgedrag bij vlagen hilarisch aan de kaak stelde, gaat de politiek in.
Althans, hij is de officiële kandidaat van de Green Party voor het burgemeesterambt van New York City.
Als we daar mochten stemmen, dan wisten we het wel!

Vote Reverend Billy Talen for Mayor



Op 18 april is op 250 Lafayette Street de housewarming party van het campagnekantoor.
Als je een stoel of een bureau meebrengt, ben je welkom.

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II