D66 twittert verkiezingsprogramma

dinsdag 14 april 2009 ·

http://blog.ivanpope.com/awol/twitter.fedup.jpgPrecies een jaar geleden twitterde ik voor het laatst.
Want als je het normale communiceren even laat voor wat het is, is er ook geen behoefte aan microbloggen.
Met het gewone communiceren is het inmiddels weer in orde.
Maar de zin om weer te gaan twitteren is er nog niet weer.
En de zin neemt eerlijk gezegd ook niet echt toe na dit soort berichten.
Héé D66! Doe effe een beetje normaal joh!!

nu.nl - D66 twittert EU-verkiezingsprogramma

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II