Nova M's Successor "On Second Thought" Padlocked in Phoenix

dinsdag 10 maart 2009 ·

lockeddoors.jpgHet afgelopen jaar luisterde ik qua progressieve Amerikaanse praatradio vooral naar 1480AM KPHX in Phoenix.
Want dat station had met Stephanie Miller, Thom Hartmann, Randi Rhodes en Mike Malloy nu eenmaal de meeste uren interessante shows aan boord.
Van drie uur 's middags tot zes uur 's ochtends was ik radiogewijs onder de pannen.

Helaas, eind januari verdween Randi Rhodes na een arbeidsconflict.
Een week later werd 1480 KPHX 1190 Nova M, dat uitzond via een kleine zender.
(maar daar hebben internetluisteraars natuurlijk geen last van)
Half februari ging Nova M failliet en werd de zender under new management omgedoopt tot On Second Thought.
En afgelopen weekeinde is ook die zender gestopt.
Volgens de Phoenix New Times is het gebouw zelfs helemaal gesloten.
Er hangt letterlijk een slot om de voordeur.
Dat wordt dus zoeken naar andere stations die de vier genoemde shows wel uitzenden.

Phoenix - "On Second Thought" padlocked in Phoenix

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II