Ken Burns A Victim Of Financial Crisis

maandag 9 maart 2009 ·

Een van mijn favoriete documentairemakers is Ken Burns.
Zijn 11 uur durende documentaire 'The Civil War' over de Amerikaanse burgeroorlog is iedere minuut de moeite waard.
Als je van honkbal houdt is ook 'Baseball', negen innings/afleveringen lang niet te versmaden.
De tien delen van 'Jazz' waren twee jaar geleden nog bij de NPS te zien.

In The Huffington Post las ik vandaag dat ook Burns slachtoffer van de financiële crisis is geworden.
Na 22 jaar staakt General Motors de ondersteuning van filmprojecten van Ken Burns.
Een zesdelige serie over Amerika's nationale parken zal het laatste project worden waar GM aan heeft meebetaald. In het najaar op de Amerikaanse tv en tegen die tijd vast wel ergens te downloaden.

Documentarian Ken Burns Loses GM Backing

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II