New York Post Chimp Cartoon

donderdag 19 februari 2009 ·

Het nieuws in de VS werd deze week beheerst door twee zaken.
1. De maatregelen die de regering Obama aankondigde om de economie te stimuleren.
2. De dood van een chimpansee die een vriendin van de eigenaresse aanviel.

Een niet zo heel subtiele cartoon in de New York Post koppelt die twee nieuwsfeiten.
En nu staat links Amerika op zijn achterste benen.
Want de aap in de cartoon is natuurlijk eigenlijk een soort neger.

2009-02-18-cartoon.jpg

New York Post Chimp Cartoon Compares Stimulus Author To Dead Primate

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II