YouTube - Who's Keeping Burger King Workers Below the Poverty Line?

woensdag 18 februari 2009 ·

Iedere werknemer van Burger King had 18.000 dollar extra kunnen verdienen.
Als de uit belastinggeld betaalde bonus voor de top van Goldman Sachs anders was uitgekeerd.
Goldman Sachs is grootaandeelhouder van Burger King.
Maar het personeel van Burger King moet het doen met 14.000 dollar loon.
Dat is ruim 3.000 dollar onder de Amerikaanse armoedegrens voor gezinnen.
En dat maakt filmmaker Robert Greenwald van BraveNew Films kwaad.
En een boze Greenwald maakt boze filmpjes.
Via YouTube in 24 uur 56.000 keer bekeken en gewaardeerd met 5 sterren.
Ruim 4 minuten agitprop van het beste soort.



Meer weten over dit onderwerp?
Kijk hier voor meer feiten.

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II