Sarah Palin komt brommers kiek'n

donderdag 30 april 2009 ·

Een paar jaar geleden herstelde ik op 1 januari liggend op de bank van een feestje.
Het recept bleek een marathon van een uurtje of twaalf van 'American Chopper' op Discovery Channel.
Een stoere familie van motorbouwers bouwt een stoere motor, krijgt ruzie en valt elkaar toch weer in de armen als de stoere motor klaar is.
Zoiets.
En dat iedere aflevering weer.

Na die marathon had ik het nooit meer gezien, maar het programma blijkt nog altijd te bestaan.
Gisteren kregen de stoere kerels bezoek van nog zo'n echte 'real American', Sarah Palin.
Ze kwam langs om een motor te bestellen ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van haar staat Alaska.
Dat leverde in elk geval alvast een fijn gesprek op over patriotisme en brommers bouwen.
“You do so many good things for some of the other states, also. You've got that patriotism in you that people just so respect. Thank you for that.”



Palin for President 2012

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II