22Tracks.com

maandag 27 april 2009 ·

http://www.frank-ly.nl/wp-content/uploads/jukebox.jpgEen doordachte keuze uit het muzikale aanbod in 10 maal 22 liedjes.
Doordacht, want de keuzeheren (ja ja, allemaal mannen) zijn stuk voor stuk kenners van de tien genres.
Naar het schijnt, want eigenlijk ken ik alleen Job de Wit als professioneel oor.
Welke tien genres?
Pop, rock, hiphop, reggae, dancehall, house en techno, latin, dubstep en grime, soul, disco.
In totaal dus 220 tracks die er voor zorgen dat je muzikaal geheel op de hoogte bent.
Qua hippe muziek dan.

22TRACKS.com

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II