Jon Stewart Slams Jim Cramer

donderdag 12 maart 2009 ·

Een polemiek, een pennenstrijd, wordt al lang niet meer alleen op papier uitgevochten.
Tegenwoordig gebeurt dat gewoon op tv.
Daily Show-presentator John Stewart heeft al een paar weken ruzie met economisch commentator Jim Cramer van NBC.
Want Stewart zegt dat Cramer jarenlang op televisie foute beleggingsadviezen gaf.
Die Stewarts ouders bijvoorbeeld hun pensioen heeft gekost.
De polemiek leverde gisteren weer uiterst vermakelijke fragment in The Daily Show op.
Want John Stewart bevecht niet meer alleen Cramer, maar ook diens broodheer NBC.
Stewarts voordeel: hij neemt zichzelf niet serieus.
Cramer wel.



Onder dit saaie stukje in The HuffPost over Cramer vs. Stewart staan links naar de video's van eerdere episoden uit het debat.

Jon Stewart Slams Jim Cramer, Whole NBC Family

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II