Anneli Rufus - The Scavengers' Manifesto

maandag 30 maart 2009 ·

The Scavengers' ManifestoVan de Amerikaanse journaliste Anneli Rufus verscheen vorige week The Scavengers' Manifesto.
Een gids om jezelf te bevrijden van de eindeloze aankoop van dingen die wel nieuw maar niet per se beter zijn.
"Ontdek hoe behoud, ruil, hergebruik en herbestemming de wereld, je geld en uiteindelijk je ziel redden", ronkt de cover.
Het boek over hoe je aan gratis spullen kan komen, kost bij Amazon.com bijna 12 dollar.
Ex. verzendkosten.
Maar het is vast binnenkort wel ergens gratis te downloaden.

Anneli Rufus sprak met Air America Radio over haar boek.



In dit genre hadden wij in ons land al jaren geleden De Vrekkenkrant, en tegenwoordig de website IkBenZuinig punt NL.

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II