Pelosi voorziet aanklachten tegen stafleden Bush

vrijdag 20 februari 2009 ·

http://blog.kir.com/archives/George-Bush%20frowning.jpgZou het ooit komen van een veroordeling van leden van de regering Bush? Of Dubya zelf?
Genoeg aanknopingspunten zou je zeggen
Corruptie, diefstal, martelen, moord, landverraad.
Allemaal met niet zo heel veel moeite hard te maken.

Het is niet echt politiek correct om binnen een democratie regeringen als criminelen te zien.
Toch sluit de voorzitter van het Congres, Nancy Pelosi dagvaardingen niet uit.
Niet op een specifieke aanklacht, maar op basis van 'contempt of Congress'.

Think Progress » Pelosi foresees prosecution of senior Bush administration officials

Overigens gelooft Alex Koppelman er op Salon.com helemaal niets van.
Daar gaat Obama nooit aan beginnen, betoogt ie.
Trouwens, waarom zouden Rove, Miers en Bolten aangeklaagd moeten worden en oud-minister van defensie Donald Rumsfeld niet, vraagt hij zich nog af.

Salon: Pelosi wants Rove, Miers, Bolten prosecuted, but it wont happen

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II