Sniff_jazzbox for the iPhone by AND-OR

zondag 4 januari 2009 ·

Alweer zo'n gratis en volkomen overbodige app voor de iPhone.
screen.pngDe Sniff_jazzbox improviseert met een stel samples op basis van de wifi-signalen die de iPhone oppikt.
In de appartementen rond het mijne staan zeker een stuk of tien wifi-zenders.
Dat levert een redelijke kakafonie op, maar is, als je van free-jazz houdt, toch beluisterbaar.
Drie minuten ofzo.

Sniff_jazzbox for the iPhone by AND-OR is now available in the app.store

Bespaar je de moeite van het installeren.
Deze Youtube clip geeft een aardige indruk en erg veel meer is het niet.

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II