Media » En de winnaar is…Little Boots!

woensdag 14 januari 2009 ·

Via de mediacolumn van Hans Beerekamp in de NRC herontdekte ik gisteravond Little Boots, de alias van Victoria Hesketh.
HERontdekte, want ik zag een paar maanden geleden al eens bij Jools Holland op de BBC.
Die liveuitvoering van Little Boots vrolijke single Meddle staat onder Beerekamps column op de website van NRC.
Media » En de winnaar is ... Little Boots!

Ik vond gisternacht vooral Little Boots cover van een liedje van Hot Chip geweldig.
Het lijkt wel een demonstratiefilmpje voor het instrument dat juffrouw Hesketh bespeelt, de tenori-on.



Die tenori-on blijkt hier in Groningen bij Tonika gewoon in de aanbieding, voor 699 euro.
Ik ben al aan het sparen.

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II