The Daily Beast

vrijdag 9 januari 2009 ·

The Daily Beast bestaat al een paar maanden, maar ik las die blog vanavond voor het eerst.
The Beast wordt gerund door Tina Brown, oud-hoofdredacteur van Vanity Fair.
Net als mijn blog jat TDB van alles over cultuur, politiek enzo. Maar er staan ook echte bijdragen van medewerkers op. Ayaan Hirsi Ali bijvoorbeeld. En in The Buzz Board bevelen bekende Amerikanen van alles (films, boeken, restaurants) aan.
The Daily Beast

Article - Davis Franken Ik kwam trouwens op TDB terecht vanwege een stuk van Tom Davis.
Davis was tussen 1968 en 1989 de schrijfpartner van Al Franken. Franken lijkt nu definitief de nieuwe senator van Minnesota. In dit stuk klapt hij flink uit de school .
Om niet Frankens eigen reverend Jeremiah Wright te worden wachtte hij daarmee tot na de verkiezingen.

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II