Boek: Family of Secrets

dinsdag 6 januari 2009 ·

http://youthfulindiscretions.com/img/bush-finger.jpgRuss Baker schreef een boek over de wandaden van Bush.
Niet van George W., niet van zijn vader George. Nee, Baker spit de hele familiegeschiedenis uit.
Grootvader Prescott had in de jaren '30 banden met Nazi-Duitsland.
George Bush was meer betrokken bij Watergate dan ooit eerder bekend.
Zelfs van de moord op Kennedy in Dallas weet de familie Bush meer.
En dat dan in 600 pagina's, want de aanranding van een Deens model door W. moest er ook nog in.
De auteur heeft ook een weblog. Family of Secrets

Naar aanleiding van de onthullingen in het boek maakte Vanity Fair onderstaand diagram.
Hier vind je een grote versie.
Vijftig jaar Bush crime-family in één oogopslag.

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II