43 reasons we won't miss President Bush

zaterdag 17 januari 2009 ·

http://eldib.files.wordpress.com/2008/03/bush_mission_banner1.jpgBinnen de familie Bush schijnt het onderscheid tussen de twee presidenten te worden aangeduid met de cijfers 41 en 43.
The Baltimore Sun publiceert een lijst van 43 redenen waarom de 43e president niet zal worden gemist.
Van 43 (het verbod op steun aan buitenlandse pro-abortusgroeperingen) tot 1 ('Mission Accomplished').
De andere redenen zijn minstens zo kwaad makend.

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II