Mobile BluePal

donderdag 4 december 2008 ·

Mobile BluePal maakte de iPhone app iGroceries die het onthouden van de dagelijkse boodschappen makkelijker moet maken.

Helaas is de iGroceries helemaal op de Amerikaanse markt toegesneden.
En in elk geval Engelstalig.

Hoeveel tijd zou het kosten om 3.000 artikelnamen te vertalen? Als Albert Heijn betaalt, wil ik die klus wel doen. AH mag in ruil bijvoorbeeld een logo op het startscherm van de Nederlandse editie plaatsen.
Had ik zo bedacht.
En als AH die iPhone app nou eens sponsort en gratis weggeeft, (de Amerikaanse kost $1.59), dan is iGroceries NL, met louter AH-producten aan boord, binnen de kortste keren de MSIE 7.0 van de boodschappenlijstjes-apps.
Ik zal AH eens een voorstel doen.


0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II