Rethink Afghanistan (Part 3): The Cost of War

zaterdag 18 april 2009 ·

http://images.publicradio.org/content/2006/10/11/20061011_afghan_2.jpg Kritische filmmaker Robert Greenwald (van producent Brave New Films en de campagne The Real McCain) heeft een nieuw deel toegevoegd aan zijn serie over de Amerikaanse inval in Afghanistan.
Greenwald staat, na delen over militaire en geopolitieke aspecten, nu vooral stil bij de financiering van die oorlog.
Hij concludeert dat Obama's plan voor troepenuitbreiding in Afghanistan uiteindelijk een heilloze weg zal blijken.
Honderden miljarden gaat het kosten.

De trailer staat op YouTube. En nu ook hier.
De link onder de trailer leidt naar de hele film van 14 minuten.
En onderaan die pagina vind je ook de voorafgaande delen.



Rethink Afghanistan (Part 3): The Cost of War

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II