Terug naar je Maker

maandag 23 februari 2009 ·

Met wat geluk kreeg je vandaag een folder in de bus die Darwins evolutietheorie tot onzin bestempeld.
Vanuit Urk laat de heer Kees van Helden weten dat hij zeker weet dat God een jaar of 6000 geleden na een dag of zes de boel wel op orde had.
De folder inspireerde GeenStijl vanmorgen tot een fijne terugstuuractie.
Nu geloof ik meestal niet zo in dat gesundes Volksempfinden van GeenStijl.

darwinvis477gfteew.jpgMaar deze actie verdient ondersteuning.
Daarom: stuur de genoemde folder zonder postzegel retour aan:
Kees van Helden
Slenk 10
8321 LD Urk.

Laat in een begeleidend schrijven weten dat Kees natuurlijk best in Onze Lieve Beer mag geloven, maar dat jouw deurmat niet bedoeld is voor middeleeuwse ideeën.
Of zoiets.
Een voorbeeldbrief staat hier .

GeenStijl roept overigens op het te laten bij het sturen van folder en begeleidend schrijven.
"Stoeptegels, telefoonboeken, poeders en Pabo-folders hebben ze genoeg in Urk."

Ik kreeg die folder trouwens nog niet.
En nu ik er over nadenk, die plastic 10 weken oude foetus die de oude heer Dorenbos een maand of wat geleden nog huis-aan-huis wilde laten bezorgen ook nog niet.
Hey, christenhonden! Hier in de binnenstad van Groningen valt ook nog wat te bekeren, hoor!

GeenStijl : Nationale Actie "Terug naar je Maker"

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II