The 44th President - The Moment

dinsdag 20 januari 2009 ·

[Obamaphotosynth.png]Een fraai staaltje crowd-sourcing bij CNNdotCom
Die omroep vraagt bezoekers van de inauguratie van Obama foto's van Het Moment (dat van de eed dus) te mailen.
CNN plakt alle foto's aan elkaar tot een driedimensionele fotocollage.
Het zijn er nu een paar honderd, maar dat aantal groeit snel.
Met Silverlight, da's software van Microsoft (als je het niet hebt kun je het via CNN snel installeren) kun je in- en uitzoomen en van links naar rechts.
Zouden we ooit op deze manier de opvolger van 9/11 in The Moment kunnen bekijken?

CNN.com - Special Reports - The 44th President - The Moment

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II