Minnesota Senate recount results for Norm Coleman and Al Franken | StarTribune.com

maandag 8 december 2008 ·

De strijd om de laatste zetel in de U.S. Senate is nog altijd niet gestreden.
De stemmen in Minnesota zijn inmiddels wel allemaal herteld.
Norm Coleman (R) zag daarbij zijn lead over Al Franken (D) dalen van 231 naar 192.
Maar we zijn toe aan het volgende bedrijf: de challenges.
De twee kandidaten willen ieder van ruim 3.000 uitgebrachte stemmen weten of de toewijzing wel klopt.
Kunnen ze die zetel niet gewoon ieder de helft van de tijd bezetten?

Minnesota Senate recount results for Norm Coleman and Al Franken | StarTribune.com

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II