Keyboard Shortcut Skins for Macs

donderdag 4 december 2008 ·

Voor de Apple-gebruiker die wel eens photoshopt of met Pro Tools of Final Cut Pro werkt:
Keyboard Shortcut Skins for Macs

Photojojo Keyboard Shortcut Skin

Lijkt me handig.
Want typen leer je ook niet op een toetsenboard zonder letters.
Dus waarom zou je alle keyboard-shortcuts wel uit je hoofd moeten leren?
Alleen is 1. Mijn MacBook al een paar weken dood
En 2. Heb ik helemaal geen Pro Tools/Final Cut Pro/Photoshop/Aperture/After Effects.

Maar anders...

0 reacties:

Over deze blog

Deze blog is vooral voor het bewaren van links.
Naar artikelen die ik las.
Of naar artikelen die ik nog eens wil lézen.
Of naar artikelen die ik nóg eens wil lezen.
Of links naar sites die ik wil onthouden.

Echt zo'n 'weinig-eigen-inhoud'- blog.
Denk ik.
Hoewel dat wel steeds meer wordt.

Lees ook de andere blog van pmlgrn, geheel gewijd aan de uitbraak van de Mexicaanse Griep.



Stats

Stats II